Bestellen en leveren

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Ga naar de productpagina van het product dat je wenst te kopen. Bijvoorbeeld een slimme thermostaat pakket.
  • Vul in het grijze vak het aantal producten in dat je nodig hebt en druk daarna op de knop "In winkelwagen".
  • Je wordt doorgestuurd naar de inhoud van je winkelwagen. Hier kun je eventueel extra producten aan toevoegen.
  • Als je wil afrekenen, klik je in de winkelwagen op de knop "Afrekenen".
  • Volg de instructies op het scherm.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

In het algemeen geldt dat als je op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt de bestelling nog dezelfde dag verzonden wordt, mits de producten op voorraad zijn. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een verzend-bevestiging per E-mail. Mocht een van de bestelde producten niet op voorraad zijn, dan nemen wij persoonlijk contact met je op.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Binnen Nederland ontvangt je je bestelling in de meeste gevallen op de volgende dag. Ook op zaterdag. Voor België en Luxemburg geldt een gemiddelde transporttijd van 2 dagen.


Hoe weet ik waar mijn bestelling zich op dit moment bevindt?

In de verzend-bevestiging vind je een Track & Trace code met een link. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen.


Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij verzenden, altijd standaard verzekerd, met PostNL en met FedEx.


Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden is gratis wanneer je voor meer dan € 100,- bestelt. Anders betaal je € 6,95.


Is de verzending verzekerd?

Ja. Alle verzendingen worden gratis verzekerd, en alleen aan je thuisadres afgeleverd. Je tekent voor ontvangst, zodat wij zeker weten dat de levering goed aangekomen is.


Kan ik het afleveradres wijzigen?

Ja. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven. Je kunt ook een eerder in je account opgeslagen afleveradres selecteren.

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
sfy39587stf03
sfy39587stp14