Klachten

Telefonisch

Heb je na contact met onze helpdesk nog een klacht? Daar balen we van! We doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk op te lossen. Neem telefonisch contact met ons op via +31 - 888 - 360 360 (lokaal tarief, of internationaal tarief als je belt vanuit het buitenland).


Schriftelijk

Je kunt je klacht natuurlijk ook schriftelijk indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht kun je ons een e-mail sturen via de contact-pagina.

Stuur je liever een brief? vermeld dan deze gegevens:
- je volledige naam
- adres
- woonplaats
- je e-mailadres
- je telefoonnummer
- de betreffende producten (als het van toepassing is)
- het bestelnummer (als het van toepassing is)
- je debiteurnummer (staat op de factuur, als het van toepassing is)


Stuur je brief aan:
SmartHomeSupply
T.a.v. Afdeling Klachten
Molenberglaan 125
6416 EM Heerlen

Zodra wij je klacht ontvangen hebben, sturen we een ontvangstbevestiging. Binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijg je telefonisch of via e-mail een inhoudelijke reactie.


Geschillencommissie

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Kijk voor meer informatie op www.degeschillencommissie.nl

Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Kijk voor meer informatie op https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
sfy39587stf03
sfy39587stp14