
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Op de factuur wordt het btw-bedrag apart getoond.
Hoe kan ik mijn account inzien en wijzigen
Voor of tijdens je eerste bestelling heb je een account aangemaakt. Log in op je account om deze in te zien en eventueel te wijzigen. Gebruik de "wachtwoord vergeten" functie als je je inloggegevens niet meer kunt herinneren.
Kan ik innogy SmartHome ook gebruiken zonder internet
Ja. Je kunt de centrale de toegang tot het internet ontzeggen. Om configuraties en instellingen te doen heb je de internetverbinding kort nodig. Zodra je klaar bent met instellen, kun je de internetverbinding uitschakelen en is je privacy extra gewaarborgd.
Kan ik inloggen in het systeem als het internet uitgeschakeld is
Ja. Binnen je lokale (draadloze) netwerk kun je met je PC altijd inloggen op de centrale. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Hoe kan ik jullie bereiken
Je bereikt ons het snelst via onze Live Chat, rechtsonder in beeld. Een van onze medewerkers helpt je direct verder.
Je kunt ook onze helpdesk bellen: 0888 - 360 360, of ons een E-mail sturen: info@smarthomesupply.nl